Ik wil graag mijn bestelling retour sturen, hoe doe ik dit?

Via uw eigen account kunt u uw bestelling retour aanmelden. Vervolgens kunt u de bestelling retour afzender sturen. De adresgegevens kunt u op de envelop noteren. Wij zullen de retour hier met onze grootste zorg afhandelen. Zorg dat de producten in goede staat geretourneerd worden.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Als wij de bestelling hebben verstuurd, kan deze niet meer worden geannuleerd. Doe dit dus kort nadat je de bestelling hebt geplaatst. Als dit niet mogelijk is moet u wachten tot u de bestelling hebt ontvangen. Deze kunt u vervolgens retour sturen. 

Ik heb mijn bestelling beschadigd ontvangen, wat moet ik doen?

Heeft u uw bestelling ontvangen, maar is deze beschadigd? Dat is altijd vervelend. Zoek dan graag contact op met onze klantenservice. Dan kunnen zij met u op zoek naar de snelst mogelijke oplossing.

Ik wil mijn product ruilen, hoe kan ik dit doen?

Bent u toch niet tevreden met uw product, of heeft u per ongeluk de verkeerde besteld? Zoek dan contact op met onze klantenservice. U kunt gerust aangeven wat het probleem is en dan gaan zij kijken hoe ze dit samen met u kunnen oplossen. Wij staan altijd klaar voor onze klanten!